Alla inlägg under januari 2013

Av Regina Morina - 13 januari 2013 00:02

SHENAAAAAAAAAAAA!!!  


Okej, där överdrev jag lite kanske...jag tror jag aldrig har haft en sådan här tråkig lördag som idag. Verkligen jättekonstig dag :s. Vaknade sjukt sent och sen så gick hela dagen jättefort. Jag åt och sedan skulle jag o min familj iväg till några bekanta i Bromölla. Dom hade tänt deras brasa så de var väldigt mysigt med värmen. 

Jag tänkte på en sak idag när jag satt i bilen - JAG VILL FÖRÄNDRA MIG. Det är så jag brukar börja det nya året, med en ny frissa. Hur tycker ni jag ska förändra mitt hår. Det är mellanlågt just nu och väldigt tråkigt. Några tips hade uppskattats! Nu ska jag mysa med mina syskon till max, Film och massa gott!

Puss allihopa och ta hand om er. Fortsatt trevlig heeeeelg   

Av Regina Morina - 2 januari 2013 17:58

Tjenix! Vad görs folket!! Jag skulle barar säga att jag var hos en kompis just nu så, jag kunde tyvärr nt skriva på morgonen..... Aja,

Ses!!

Av Regina Morina - 1 januari 2013 15:39

Hej! Ville bara säga att, snälla besök min bffs blogg,

lifebyemely.bloggplatsen.se

Det blev ett litet inlägg, men ville bara säga dee!! 

Av Regina Morina - 1 januari 2013 15:32

Hej alla nya bloggläsare!! Jag har precis skapat en blogg och det tog nästan en kvart!! Men jag är redo att skriva inlägg varje dag. Jag är ny här och jag hoppas jag får massor med bloggläsare!

Jag heter Regina och jag är 10 år gammal, jag har 3 syskon, mamma och pappa, jag älskar att stå på scenen och sjunga eller nåt, så jag har INTE alls scenskräck!!

Iaf, jag har inte så mycket mer att skriva om, så vi ses, bye! :)

Av Regina Morina - 1 januari 2013 15:17

Hej alla nya bloggläsare!! Jag har precis skapat en blogg och det tog nästan en kvart!! Men jag är redo att skriva inlägg varje dag. Jag är ny här och jag hoppas jag får massor med bloggläsare!

Jag heter Regina och jag är 10 år gammal, jag har 3 syskon, mamma och pappa, jag älskar att stå på scenen och sjunga eller nåt, så jag har INTE alls scenskräck!!

Iaf, jag har inte så mycket mer att skriva om, så vi ses, bye! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Regina och har precis börjat blogga för första gången i mitt liv. Jag hoppas bloggen kommer att ge mig en massa skoj att skriva om :) kommentera om det är något ni vill fråga mig om, puss!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards