Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Hej Bloggen!

Av Regina Morina - 1 januari 2013 15:32

Hej alla nya bloggläsare!! Jag har precis skapat en blogg och det tog nästan en kvart!! Men jag är redo att skriva inlägg varje dag. Jag är ny här och jag hoppas jag får massor med bloggläsare!

Jag heter Regina och jag är 10 år gammal, jag har 3 syskon, mamma och pappa, jag älskar att stå på scenen och sjunga eller nåt, så jag har INTE alls scenskräck!!

Iaf, jag har inte så mycket mer att skriva om, så vi ses, bye! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Regina Morina - 26 januari 2014 10:00

Hejsan! Jag tänkte bara skriva lite om denna dag och om fredagen! (24 jan) På fredagen så slutade jag skolan halv 2 så de va fett najs. Sedan fick jag skjuts hem av Amy, som är så snäll!! När jag kom hem så fixade jag mej lite grann, för jag skulle t...

Av Regina Morina - 16 januari 2014 19:48

Hejsan! Idag så vakna jag sent, inte vet jag vf men konstigt nog så gjorde jag det, jag vaknade 7. Vanligt vis så vaknar jag antingen halv 7 elr kvart över 6. Men skoldagen gick väll bra! Idag så bytte vi platser och jag tyckte de va en ok plats fakt...

Av Regina Morina - 9 januari 2014 17:17

Hejsan! Ni kanske undrar när jag kmr lägga upp bilder på bloggen, och jag jobbar faktiskt på det för jag vet direkt inte hur man gör... Men jag ska fråga syrran om hjälp annars så frågar vi hur gör med det. Jag skulle bara säga det för jag trodde ni ...

Av Regina Morina - 8 januari 2014 14:42

Hejsaaaan? Ni kanske undrar vf de står förlåt i rubriken. De e för jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag. De konstiga e att jag har tid att blogga, men jag glömmer alltid att blogga på min blogg.. Så de va typ de jag tänkte skriva...

Av Regina Morina - 6 november 2013 14:21

HEJ!!!  Det va länge sen minsan! Om ni undrar vrf jag har nt gjort något nytt inlägg alls, forstätt läs då! Det börjar med att jag inte hade tid med att blogga.... Men det ät får att jag hade massa läxor,läsa,skolan o sånt dära! Men idag, kom jag...

Presentation


Hej jag heter Regina och har precis börjat blogga för första gången i mitt liv. Jag hoppas bloggen kommer att ge mig en massa skoj att skriva om :) kommentera om det är något ni vill fråga mig om, puss!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards